اسپری ضدآفتاب صورت و بدن اوریفلیم سری Sun360 با SPF50 کد 34891

Brand
فروشنده: ایران خاتون

899,000 تومان

1,800,000 تومان

حداقل سفارش: 1 عدد

موجودی محصول : 8 عدد

این اسپری ضد آفتاب دارای فیلترهای UV با طیف گسترده با SPF 50 بالا برای محافظت در برابر آفتاب است، برای کسانی که بافت کرم ضد آفتاب را دوست ندارند، عالی است.

  • با اکسیداتیو ناشی از نور خورشید و آلودگی مقابله می کند
  • سرشار از مواد معدنی، قندهای مرطوب کننده و آنتی اکسیدان ها
  • فرمت عالی و استفاده آسان برای کسانی که بافت اسپری را ترجیح می دهند.

طرز استفاده:

15 تا 20 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب به مقدار کافی روی پوست خود بزنید. باید پوست شما آن را با ماساژ جذب کند. قبل از پوشیدن لباس، صبر کنید تا کرم ضد آفتاب خشک شود. مصرف را هر 2 ساعت یا بعد از تعریق و شنا تکرار کنید. از تماس با چشم اجتناب کنبد


جزئیات

اسپری ضد آفتاب با محافظت چندگانه ، با بافتی بسیار سبک و خشک که به پوست احساس ابریشمی می بخشد. در برابر اشعه ماوراء بنفش با فناوری چند اشعه ای; همچنین با ویتامین E موجود در آن از اشعه های مضر خورشید و آلودگی هوا محافظت می کند. با ترکیب سوئدی موجود در آن از کم آبی پوست جلوگیری می کند. در برابر آب و تعریق مقاوم است. کاربرد آسانی را ارائه می دهد.

1.ارسال رایگان و برگشت

ما برای سفارش های بالای 50 دلار ارسال رایگان برای محصولات ارائه می دهیم و برای همه سفارش ها در ایالات متحده تحویل رایگان ارائه می دهیم.

2.بازگشت رایگان و آسان

ما محصولات خود را تضمین می کنیم و شما می توانید در 30 روز هر زمان که بخواهید تمام پول خود را پس بگیرید.

3.تامین مالی ویژه

با کارت اعتباری ویژه ما اقلام تخفیف 20 تا 50 درصدی بیش از 50 دلار برای یک ماه یا بیش از 250 دلار برای یک سال دریافت کنید..

نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

1 2 3 4 5