"ژل پاک کننده عمیق اوریفلیم سری اپتیمالز مناسب پوست های مختلط و چرب کد 42613 "

Brand
فروشنده: ایران خاتون

335,000 تومان

950,000 تومان

حداقل سفارش: 1 عدد

موجودی محصول : 1 عدد




برچسب های محصول

شوینده صورت پوست معمولی، شوینده اپتیمالز

فرمول ژل به فوم، عمیقاً پوست را تمیز کرده و منافذ را باز می بندد، با دانه های آبی داخل آن خرد شده و به جذب چربی کمک می کند، به ایجاد احساس طراوت فوری اما نه خشک در پوست کمک می کند. فرموله شده با مواد مغذی پوست؛ اسیدهای میوه و ویتامین C موجود در توت فرنگی به افزایش درخشندگی پوست کمک می کند.

  • برای پاکسازی پوست طراحی شده است
  • پوست فورا احساس طراوت می کند، اما خشک نمی شود
  • فرموله شده توسط متخصصان تغذیه پوست

طرز استفاده:

نحوه مصرف و زمان: مقدار کمی از پاک کننده را روی پوست مرطوب به مدت یک دقیقه ماساژ دهید، کاملا با آب بشویید، سپس پوست را خشک کنید. صبح و عصر استفاده کنید.

مکان: روی صورت، اجتناب از ناحیه چشم

نکته: عصاره‌های اسید میوه موجود در این پاک‌کننده دارای توانایی‌های قابض و لایه‌برداری طبیعی هستند که با هم کار می‌کنند و به شما کمک می‌کنند پوستی صاف و درخشان داشته باشید! سعی کنید در نواحی مستعد لک مانند بینی، خط فک و چانه بیشتر ماساژ دهید - و اجازه دهید این پاک کننده اولین قدم شما برای داشتن پوستی درخشان تر باشد!


جزئیات

برای داشتن پوستی سالم و تمیز آماده اید؟ عاری از آلودگی های محیطی و آلودگی های روزانه! کارشناسان تغذیه پوست اوریفلیم تعادل مناسبی از مواد مغذی پوست را ایجاد کرده اند که برای پاکسازی پوست و باز کردن منافذ طراحی شده است. این فرمول ژل به فوم، حاوی دانه‌های فشرده و حجیم روغن بادام است، پوست عمیقاً و به آرامی تمیز می‌شود. این دانه ها طوری طراحی شده اند که باز شوند، زیرا در حین پاکسازی، پوست خود را به آرامی ماساژ می دهید و مقدار کمی روغن آزاد می کند تا به نرم شدن پوست کمک کند و از خشکی آن جلوگیری کند. بعلاوه، حاوی اسیدهای میوه و ویتامین C توت فرنگی است، لایه بردارهای طبیعی که به افزایش درخشندگی پوست کمک می کند و به پوست احساس طراوت فوری می دهد.

پوست را عمیقا تمیز می کند، منافذ را باز می کند، نرم می کند، به افزایش درخشندگی کمک می کند.

بهترین برای: پاکسازی عمیق، ایده آل برای پوست های خشن

بافت: ژل با دانه های قابل خرد شدن و آزاد کننده روغن - با آب به کف تبدیل می شود

مزایای اضافی: باز کردن منافذ پوست و افزایش درخشندگی پوست

تغذیه پوست: اسیدهای میوه و ویتامین C از توت فرنگی/دانه های نرم با روغن بادام

1.ارسال رایگان و برگشت

ما برای سفارش های بالای 50 دلار ارسال رایگان برای محصولات ارائه می دهیم و برای همه سفارش ها در ایالات متحده تحویل رایگان ارائه می دهیم.

2.بازگشت رایگان و آسان

ما محصولات خود را تضمین می کنیم و شما می توانید در 30 روز هر زمان که بخواهید تمام پول خود را پس بگیرید.

3.تامین مالی ویژه

با کارت اعتباری ویژه ما اقلام تخفیف 20 تا 50 درصدی بیش از 50 دلار برای یک ماه یا بیش از 250 دلار برای یک سال دریافت کنید..

نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

1 2 3 4 5